1. Meta Platforms
ប្រសិនបើអ្នកត្រូវជ្រើសរើសក្រុមហ៊ុនតែមួយគត់ដែលហាក់ដូចជាកំពុងដាក់ខ្លួនដើម្បីដឹកនាំការគិតថ្លៃនៅលើ metaverse នោះ Meta Platforms ( NASDAQ:FB ) នឹងត្រូវមានជម្រើសខ្លាំងដូចជម្រើសណាមួយ។ ជំនឿរបស់ក្រុមហ៊ុនលើពិភពនិម្មិតជាជំហានដ៏សំខាន់ឆ្ពោះទៅមុខ និងឱកាសបដិវត្តន៍គឺខ្លាំងដែលនាយកប្រតិបត្តិ Mark Zuckerberg និងក្រុមហ៊ុនរបស់គាត់បានជ្រើសរើសផ្លាស់ប្តូរឈ្មោះអាជីវកម្មពី Facebook ទៅជាឈ្មោះមួយដែលបង្ហាញពីការភ្នាល់កំណើនថ្មីដ៏ធំរបស់វា។
ធនធានមិនគួរឱ្យជឿរបស់ Meta Platforms និងមូលដ្ឋានអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មដ៏ធំផ្តល់ឱ្យក្រុមហ៊ុននូវមូលដ្ឋានគ្រឹះដ៏រឹងមាំដើម្បីចាប់ផ្តើមគម្រោង metaverse របស់ខ្លួន។ រវាង Facebook, Instagram និង WhatsApp ក្រុមហ៊ុននេះដំណើរការប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយសង្គម និងប្រព័ន្ធទំនាក់ទំនងដ៏ពេញនិយមមួយចំនួនរបស់ពិភពលោក។ ក្រុមហ៊ុនបានបញ្ចប់ត្រីមាសចុងក្រោយរបស់ខ្លួនជាមួយនឹងអ្នកប្រើប្រាស់សកម្មប្រចាំខែចំនួន 3.6 ពាន់លាននាក់ ដែលល្អសម្រាប់ប្រហែល 45% នៃចំនួនប្រជាជនពិភពលោក។
បន្ថែមពីលើការឈានទៅដល់ និងធនធានអភិវឌ្ឍន៍ដ៏ធំរបស់វា Meta Platforms ក៏ជាអ្នកឈានមុខគេនៅក្នុង metaverse ផងដែរ។ សូម្បីតែមុនពេលពាក្យ "metaverse" ចូលទៅក្នុងវចនានុក្រមដ៏ពេញនិយម ក្រុមហ៊ុនកំពុងសម្លឹងមើល ការពិតនិម្មិត (VR) ជាវេទិកាកុំព្យូទ័របដិវត្តបន្ទាប់។ ផ្នែក VR របស់ក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាយក្សគឺស្ថិតនៅជួរមុខនៃផ្នែករឹង (តាមរយៈកាស Oculus របស់វា) និងកម្មវិធីនៅក្នុងប្រភេទ ហើយការទិញយកធំៗរបស់ក្រុមហ៊ុនគួរតែជួយពង្រឹងជំហរភាពជាអ្នកដឹកនាំរបស់ខ្លួននៅក្នុងមាតិកា និងសេវាកម្មនិម្មិតអន្តរកម្ម។
2. Unity Software
ការបង្កើតពិភពនិម្មិតដែលមិនចេះរីងស្ងួត គឺជាដំណើរការដ៏ស្មុគស្មាញមួយ ប៉ុន្តែ កម្មវិធី Unity Software ( NYSE:U ) ផ្តល់នូវកម្មវិធីដែលអាចធ្វើឱ្យវាកាន់តែងាយស្រួល។ ក្រុមហ៊ុននេះផ្តល់នូវម៉ាស៊ីនអភិវឌ្ឍន៍សម្រាប់ហ្គេមវីដេអូ និងបទពិសោធន៍អន្តរកម្ម ហើយវាត្រៀមខ្លួនជាស្រេចដើម្បីជួយឈានទៅដល់យុគសម័យនៃការផ្លាស់ប្តូរ។ ជាមួយនឹងឧបករណ៍ និងសេវាកម្មរបស់ Unity សូម្បីតែក្រុមតូចៗក៏អាចបង្កើតរូបភាព និងពិភពដែលគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ដែលបន្តត្រូវបានទស្សនិកជនជាច្រើនចូលចិត្ត។
Unity បានលេចចេញជាម៉ាស៊ីនអភិវឌ្ឍន៍សម្រាប់ការបង្កើត AR (augmented reality) និងបទពិសោធន៍ VR ជាមួយនឹងកម្មវិធីប្រហែល 60% នៅក្នុងប្រភេទរួមបញ្ចូលគ្នាដោយប្រើឧបករណ៍របស់វា។ ប្រហែល 71% នៃហ្គេមទូរស័ព្ទកំពូល 1,000 ក្នុងឆ្នាំនេះក៏ត្រូវបានបង្កើតឡើងផងដែរដោយប្រើធនធានអភិវឌ្ឍន៍របស់ក្រុមហ៊ុន។
Unity អាច បង្កើនការលក់បាន 43% ពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំនៅក្នុងត្រីមាសដែលបានរាយការណ៍ថ្មីៗបំផុតរបស់ខ្លួន ជាពិសេសគួរឱ្យចាប់អារម្មណ៍ព្រោះវាកំពុងឈានដល់មួយឆ្នាំនៃកំណើនយ៉ាងខ្លាំងនៅឆ្នាំ 2020។ ដោយសារតម្រូវការសម្រាប់មាតិកា និងសេវាកម្មកើនឡើងនោះ Unity មើលទៅមានទីតាំងល្អជាពិសេសដើម្បីជួយដល់ទូលំទូលាយ។ អាជីវកម្មផ្សេងៗគ្នាស្វែងរកភាពជោគជ័យនៅក្នុងមជ្ឈដ្ឋានដែលកំពុងរីកចម្រើន។
3. Nvidia
មិនថាតាមរយៈឧបករណ៍ក្នុងស្រុក ឬវេទិកាកុំព្យូទ័រដែលមានមូលដ្ឋានលើពពកទេ ផ្នែករឹងកុំព្យូទ័រដ៏មានអានុភាពនឹងដើរតួយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការវិវត្តន៍នៃ metaverse ។ Nvidia ( NASDAQ:NVDA ) គឺជាអ្នកផ្តល់សេវាឈានមុខគេនៃអង្គភាពដំណើរការក្រាហ្វិក (GPUs) ហើយអ្នកឯកទេសផ្នែក semiconductor ទំនងជានឹងជាអ្នកផ្តល់សមាសធាតុសំខាន់ៗសម្រាប់ការវិវត្តនៃពិភពនិម្មិត។
បន្ថែមពីលើអាជីវកម្មផ្នែករឹងរបស់ខ្លួន Nvidia ក៏កំពុងកំណត់ទីតាំងខ្លួនដើម្បីទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ពីនិន្នាការផ្លាស់ប្តូរជាមួយនឹងវេទិកាកម្មវិធី Omniverse របស់ខ្លួន។ Omniverse គឺជាការអភិវឌ្ឍន៍ ផលិតភាព និងសេវាកម្មចែករំលែកដែលរៀបចំឡើងសម្រាប់ការបង្កើតបទពិសោធន៍ metaverse ដែលអាចប្រែក្លាយទៅជាកម្មវិធីជំរុញការអនុវត្តដ៏សំខាន់សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន។
Nvidia កំពុងបង្កើតរឹមយ៉ាងខ្លាំងហើយមើលទៅហាក់ដូចជាត្រៀមខ្លួនដើម្បីរក្សាតំណែងជាអ្នកដឹកនាំរបស់ខ្លួននៅក្នុងចន្លោះ GPU ។ ការបន្ថែមសមាសធាតុផ្នែកទន់ជាសេវាកម្ម (SaaS) យ៉ាងច្រើនទៅក្នុងគំរូអាជីវកម្មរបស់វាអាចបន្ថែមប្រភពចំណូលថ្មីដ៏សំខាន់ និងជំរុញឱ្យប្រាក់ចំណេញរបស់វាកាន់តែខ្ពស់។
ដោយសារតែឱកាសរីកចម្រើនរយៈពេលវែងសម្រាប់ processors របស់ក្រុមហ៊ុននៅក្នុងវិស័យហ្គេម cloud computing បញ្ញាសិប្បនិមិត្ត និង machine vision អ្នកឯកទេសខាងក្រាហ្វិកមានទស្សនវិស័យដ៏ជោគជ័យរួចហើយ ហើយការកើនឡើងនៃ metaverse នេះកំពុងបង្ហាញពីឱកាសរីកចម្រើនដ៏មានសក្តានុពលមួយផ្សេងទៀត។